Subject: selgitustaotlus korruptsiooniennetusmeetmete rakendamisest lähtuvalt KVSist
From: "Piret Leevald" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 17 Mar 2025 10:36:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun selgitust, kas ja milliste eelduste täitmisel võib SA Tallinna
Lastehaigla, lähtuvalt KVSist, rakendada  korruptsiooniennetusmeetmena
päringute teostamist rahvastikuregistris töötaja, nõukogu liikme, juhatuse
liikme, auditikomitee liikme osas?

Üheks võimalikuks põhjuseks päringu teostamise osas oleks tuvastada haigla
õiguspärase tegevuse tagamiseks seotud isikud, sh hankemenetluses (töötaja
kui hankekomisjoni liige või hankemenetluse läbiviija ning tema või tema
lähedasega seotud äriühingute kontroll, sh seos pakkujatega), et maandada
korruptsiooniriske.

Kas ja milliste eelduste täitmisel oleks selliste asutuse poolt päringute
tegemine kooskõlas kehtiva isikuandmete kaitset puudutava õigusliku
regulatsiooniga (IKÜM ja IKS)?

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked]
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>