Subject: C-157/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 12:50:10 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/130
Kohtuasja number: C-157/25
Vastuse kuupäev: 31.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dumpinguvastane tollimaks; faktuurarve tagantjärele esitamine;
import kolmandatest riikidest; päritolu või lähtekoha märkimine; tollimaks
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 952/2013; rakendusmäärus (EL) 2016/184;
rakendusmäärus (EL) 2016/185; rakendusmäärus (EL) 2017/366; rakendusmäärus
(EL) 2017/367; ühenduse tolliseadustik

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8071

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium