Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne merevee kvaliteedi kohta
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 18:09:43 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Nikolaos Milionise juhtimisel koostatud eriaruanne 06/2025: „ELi meetmed 
laevade põhjustatud merereostuse vastu võitlemiseks: probleemid püsivad“.

Aruandes hoiatatakse, et laevad reostavad jätkuvalt ELi meresid. ELi 
õigusaktide kvaliteet on küll paranenud ja mõnikord on need isegi rangemad 
kui rahvusvahelised eeskirjad, kuid 22 rannikuäärset ELi liikmesriiki ei 
rakenda neid kaugeltki rahuldavalt. Audiitorid leiavad, et praegused meetmed 
laevade põhjustatud eri liiki reostuse ennetamiseks, tõkestamiseks, seireks 
ja karistamiseks ei ole piisavad.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2025-06>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .