Subject: C-51/25
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 10:07:46 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/80
Kohtuasja number: C-51/25
Vastuse kuupäev: 17.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: makseteenused; mõiste "makseteenuse pakkuja"
Õiguslikud vormid: direktiiv 2002/65/EÜ; direktiiv 2009/110/EÜ; direktiiv
2013/36/EL; direktiiv (EL) 2015/2366; määrus (EL) nr 1093/2010

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8021

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium