Subject: 19.02.2025 toimunud uute x-tee teenuste infotunni slaidid
From: "Rahvastikuregistri klienditugi" <[email-masked]>
To: "SMIT_xtee" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 15:42:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame 19.02.2025 kell 11.00 toimunud infotunni esitluse slaidid. Täname
kõiki kes osalesid toimunud infotunnil,

järgmine infotund on:

05.03.2025 kell 13:00 – Infotund rahvastikuregistri X-tee teenuste
kasutajatele, tehnilised küsimused. Teamsi link:
<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NWQ3YjIyZjgtYTI2Ny
00NjdmLWI0NzEtMjAyN2JmOWY4MzYx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%227ba
e085e-3093-4c05-8334-7a5421e0af07%22%2c%22Oid%22%3a%22271cc56d-affe-47d7-8
318-0eb1f5d250a5%22%7d> Join the meeting now

Ühtlasi anname teada, et täiendasime kodulehte
<https://www.smit.ee/et/valdkonnad/rahvastikuregister/rest-x-tee-teenused%
20>
https://www.smit.ee/et/valdkonnad/rahvastikuregister/rest-x-tee-teenused
järgneva infoga:

*	infotunni esitluse slaidid
*	infotunnil tekkinud küsimused KKK formaadis

Kui tekivad küsimused või head mõtted seoses uute x-tee teenustega siis
endiselt ootame neid [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Rahvastikuregistri klienditugi
e-kiri: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Telefon: +372 612 4444
Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus
www.smit.ee <http://www.smit.ee>