Subject: C-29/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 12:06:59 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/96
Kohtuasja number: C-29/25
Vastuse kuupäev: 06.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; hüvitise
tagasinõudmine; kindlustusjuhtum; liiklusõnnetuse tekitamises süüdi olev
mootorsõidukijuht; mootorsõidukite kasutamise tsiviilvastutuskindlustus;
tagasinõue
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/103/EÜ; direktiiv 93/13/EMÜ; EL
põhiõiguste harta artikkel 17; EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8037

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium