Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 8767202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 17 Feb 2025 10:43:17 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 8767202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8509083&turva=ad4dabfcac9e48ebe4297a5c167c486b> 
&teade=8509083&turva=ad4dabfcac9e48ebe4297a5c167c486b

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 8767202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8509083&turva=ad4dabfcac9e48ebe4297a5c167c486b> 
&teade=8509083&turva=ad4dabfcac9e48ebe4297a5c167c486b

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8509083&turva=ad4dabfcac9e48ebe4297a5c167c486b> 
&teade=8509083&turva=ad4dabfcac9e48ebe4297a5c167c486b

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court