Subject: C-910/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 12:14:59 +0200

Adressaadid: [email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/86
Kohtuasja number: C-910/24
Vastuse kuupäev: 27.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: erinev maksustamine; kasvuhoonegaaside saastekvootidega
kauplemise süsteem; maksustamine; teenuste osutamine siseturul; teises
liikmesriigis asutatud ettevõtjate erinev kohtlemine; süsinikdioksiidi
kvootidele kohaldatav maks
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/87/EÜ; direktiiv 2006/123/EÜ; EL
põhiõiguste harta artikkel 16; EL põhiõiguste harta artikkel 17; ELTL
artikkel 49; ELTL artikkel 54; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8027

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium