Subject: Kokkuvõte KOVide võetud meetmetest korraldatud jäätmeveo analüüsis tehtud soovituste täitmiseks
From: "Kristin Truus"
Date: Thu, 13 Feb 2025 14:59:51 +0200

Austatud turuosalised

Anname teada, et Konkurentsiamet on avaldanud oma veebilehel „Kokkuvõte
KOVide võetud meetmetest korraldatud jäätmeveo analüüsis tehtud soovituste
täitmiseks“.

Dokument sisaldab ülevaadet kohalike omavalitsuse üksuste ja
koostööorganisatsioonide edastatud tagasisidest 2024. aasta korraldatud
jäätmeveo analüüsis tehtud Konkurentsiameti ettepanekutele.

Dokumendiga saab tutvuda ameti veebilehel:
https://www.konkurentsiamet.ee/analuusid-ja-uuringud/konkurentsijarelevalv
e#item-2. Dokument on lisatud ka selle e-kirja manusesse.

Konkurentsiamet alustas 2024. aasta algul korraldatud jäätmeveo
konkurentsiolukorra kaardistust ning analüüsi eesmärgiga paremini mõista
jäätmeveoturu toimimist, tuvastada võimalikud konkurentsitõrked ning välja
pakkuda meetmed, mis soodustaksid konkurentsi. Amet avaldas analüüsi ja
soovitused oma kodulehel 18. novembril 2024. Analüüsi järgselt edastas
Konkurentsiamet 25. novembril 2024 linna- ja vallavalitsustele ning
kohaliku omavalitsusüksuste koostööorganisatsioonidele ettepanekud
jäätmeveohangete läbipaistvamaks muutmiseks ning valdkonnas järelevalve
tõhustamiseks.

Lugupidamisega

Konkurentsiamet
[email-masked]
<https://kadelta.just.sise/dhs/faces/jsp/dialog/[email-masked]>
667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee
<https://kadelta.just.sise/dhs/faces/jsp/dialog/www.konkurentsiamet.ee>