Subject: C-869/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 13:42:51 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/74
Kohtuasja number: C-869/24
Vastuse kuupäev: 24.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hankemenetluse osadeks jaotamine; hankemenetluses automaatselt
kvalifitseerimata jätmine; mõiste "ettevõtja"; riigihange; teenuste
riigihankelepingud
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8015

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium