Subject: Eesti Infoturbestandardi (E-ITS) koolituste ja kaasamisvajaduste uuring
From: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 11 Feb 2025 14:15:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie andmetel olete Küberturvalisuse seaduse (KüTS) subjekt. Juhul, kui 
olete Eesti Infoturbestandardi (E-ITS) rakendaja, oleme tänulikud, kui 
vastate küsimustikule, mis aitab pakkuda Teile vajaduspõhiseid E-ITSi 
koolitusi ja edendada koostööd E-ITSi halduritega.

Juhul, kui Teie organisatsioonis vastutab E-ITS rakendamise eest keegi 
teine, siis palun saatke see kutse edasi. Oleme Teile väga tänulikud!
Vastamine võtab aega keskmiselt 10 minutit.

Küsitlusele saab vastata kuni 28.02.2025, viitel: ava ankeet 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=+qoWbI4IDbLqGgLP5R3QZw==&si=1>
Küsimustega palun kirjutage [email-masked]

Parimate koostöösoovidega

Rain Ojastu
Riigi infoturbe meetmete osakonna juhataja
Riigi Infosüsteemi Amet

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Riigi Infosüsteemi Amet. Kui Te ei 
soovi enam saada E-ITS teemalisi küsitlusi ja infokirju, siis palun vajutage 
lingile Eemalda e-mail nimekirjast 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=67nD6NoZY+Y=&l=et-EE&e=RL3Pw2ZBHNtnfZZlJ2Luwg==&si=1> 
.