Subject: T-690/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 22:34:49 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/68
Kohtuasja number: T-690/24
Vastuse kuupäev: 20.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aktsiis; aktsiisi peatamise korra alusel liikuv aktsiisikaup;
eeskirjade rikkumise tuvastamine; kauba liikumise lõppemine; kauba
puudujääk
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/118/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8009

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium