Subject: C-889/24
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 16:36:34 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/54
Kohtuasja number: C-889/24
Vastuse kuupäev: 19.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dumpinguvastane tollimaks; Hiinast pärit kauba import;
maksumäärad; tollideklaratsiooni parandamine
Õiguslikud vormid: rakendusmäärus (EL) 2022/191

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7995

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium