Subject: CR14 seos Riigikassaga arveldamisega - palume ametlikku kinnitust
From: Merike Jõesaar <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Silver Andre" <[email-masked]>, "Kadri Tamm" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 13:52:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Meil on tekkinud mitmete oma partneritega probleem. Nimelt küsitakse
ametlikku dokumenti, kus viidatakse seosele, kus CR14-le makse tegemiseks
tuleb teha makse Rahandusministeeriumi pangakontole aga mitte otse
CR14-le.
Lihtsalt viitenumbri ja seletusega ei rahulduta ja küsitakse ametliku
dokumenti, st kinnitust, et see nii ka on ja raha laekub tegelikkuses
CR14-le.
Oleme saatnud erinevaid näiteid ja väljavõtteid, mis võiks seda seost
tõendada, kuid kahjuks see alati ei aita.

Näide probleemist:
This reference number in the invoice isn't sufficient for our accounting
department. Our Central Administration requires an official document that
confirms this financial status and the link regarding the payments between
your organization and the Ministry of Finance.
Palun, kas Rahandusministeerium saab meid selles osas aidata ja sellise
inglisekeelse dokumendi väljastada, mida saaksime vajadusel esitada igale
oma partnerile. Parem oleks kui sellel dokumendil oleks tempel  peal  -
seda ametlikum see dokument paistab, ja et dokument oleks tähtajatu
kehtivusega.
Palun saatke see dokument meile pdf-i kujul [email-masked].
Küsimuste korral palun  võtke minuga ühendust.
Suur tänu.

Kõike head!

Merike Jõesaar

Finantsjuht | Chief Financial Officer

Sihtasutus CR14 | Foundation CR14

+372 5349 7902

[email-masked]

Rävala pst 14, Tallinn, Estonia

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/cr14/> LinkedIn to catch
up

with the latest exploits of #cyberrangers

***CONFIDENTIALITY NOTE***

This email transmission and any documents accompanying this email
transmission contain information from CR14, which is confidential. The
information is intended only for the use of the intended recipient. If you
are not the intended recipient, you are hereby notified that any
disclosure, copying, distribution or the taking of any action in reliance
on the contents of this email information is strictly prohibited. If you
have received this email in error please notify us immediately by replying
to the email address set forth above. Many thanks.