Subject: Päring seaduseelnõu menetluse kohta
From: "Viljar Vald" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 3 Feb 2025 10:37:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeeriumi esindaja,
Soovin saada infot Väärtpaberituru seaduse muutmise ja sellega seonduvalt
teiste seaduste muutmise seaduse (tuletisinstrumentide regulatsioon)
menetluse
(https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/35c261d0-72b7-4e8c-8ae5-2b
7ec5196f0b) edenemise kohta. Olen huvitatud eelnõu hetkeseisust ning
võimalikest edasistest sammudest selle vastuvõtmise protsessis.
Palun andke teada, millises etapis eelnõu hetkel asub, kas on planeeritud
täiendavad arutelu või muud olulised sündmused, ning kas on võimalik
tutvuda eelnõu muudatusettepanekutega. Samuti oleksin tänulik
informatsiooni eest eeldatava ajakava kohta.
Tänan Teid ette abi ja vastuse eest ning jään ootama Teie tagasisidet.
Lugupidamisega,
Viljar Vald, CFA

Investment Manager

Sarto Capital

Viru Väljak 2

Tallinn, Estonia 10111

Mobile: +372 5159235
Email: [email-masked]