Subject: Webdesktop: Ametlik kiri - rikkumismenetlused nr 2025/0037-0039
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Virge Aasa", "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 13:05:01 +0200

Reg. number: 15.3-4/644-1
Reg. kuupäev: 31.01.2025

Tere

Edastan Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud ametliku kirja, 
milles juhitakse tähelepanu, et Eesti ei ole komisjoni teavitanud järgnevate 
direktiivide ülevõtmisest Eesti õigusesse:

1. Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv (EL) 2022/2381, 23. november 
2022, milles käsitletakse soolise tasakaalu parandamist börsil noteeritud 
äriühingute juhtkonna liikmete seas ja sellega seotud meetmeid 
(rikkumismenetlus 2025/0037) (Rahandusministeerium);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2023/977, 10. mai 2023, mis 
käsitleb liikmesriikide õiguskaitseasutuste vahelist teabevahetust ja 
millega tunnistatakse kehtetuks nõukogu raamotsus 2006/960/JSK 
(rikkumismenetlus 2025/0038) (Siseministeerium);

3. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2024/1174, 11. aprill 2024, 
millega muudetakse direktiivi 2014/59/EL ja määrust (EL) nr 806/2014 seoses 
omavahendite ja kõlblike kohustuste miinimumnõude teatavate aspektidega 
(rikkumismenetlus 2025/0039) (Rahandusministeerium).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 21. 
veebruariks 2025 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]