Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 5867202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 30 Jan 2025 18:24:29 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 5867202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8488005&turva=f4d3eafef85b122e83654411aab05870> 
&teade=8488005&turva=f4d3eafef85b122e83654411aab05870

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 5867202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8488005&turva=f4d3eafef85b122e83654411aab05870> 
&teade=8488005&turva=f4d3eafef85b122e83654411aab05870

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8488005&turva=f4d3eafef85b122e83654411aab05870> 
&teade=8488005&turva=f4d3eafef85b122e83654411aab05870

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court