Subject: C-810/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 10:09:33 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/27
Kohtuasja number: C-810/24
Vastuse kuupäev: 03.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eesõiguse tingimus; hankemenetlus; kontsessioonilepingute
sõlmimine; pakkumuses muudatuste tegemine pärast pakkumuse esitamise
tähtaja lõppemist; teenuste osutamine siseturul
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/123/EÜ; direktiiv 2014/23/EL; ELTL
artikkel 49; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7968

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium