Subject: maksude infost
From: "Aivar Pere" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Siiri Suutre"
Date: Mon, 20 Jan 2025 14:46:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Siiri Suutre

Õpetan Tartu Ülikoolis ettevõtlust. Pean üliõpilaste kodutöödele
paranduste tegemisel osutama maksudele.

Palun selgitage kas info  teie kodulehel on ikkagi  adekvaatne.

On ju 2025 koos
<https://www.fin.ee/uudised/2025-aastal-joustuvad-seadusemuudatused>
kavandatud muudatustega. Aga tekst on ikkagi vana.

Väljavõte
<https://www.fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/maksu-ja-tollipoliitika/maksu
d#juriidilise-isiku-tu>
https://www.fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/maksu-ja-tollipoliitika/maksud
#juriidilise-isiku-tu tehtud minu poolt seisuga 20.01.25

Aivar Pere

 <https://openinnovationacademy.eu/> Open Innovation Academy projektijuht

ettevõtluse nooremlektor

Ettevõtluse õppetool, Majandusteaduskond

Tartu Ülikool

Narva mnt 18-4048, Tartu  50090

Mobiil: +372 5158498

email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.linkedin.com/company/93213381/admin/feed/posts/> Linkedin