Subject: C-811/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 11:24:42 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/24
Kohtuasja number: C-811/24
Vastuse kuupäev: 03.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kalandustooted; kalapüügi- ja vesiviljelustooted;
majandustegevus; maksusoodustused; määruse kohaldamisala; vähese
tähtsusega abi
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1379/2013; määrus (EL) nr 717/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7965

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium