Subject: MEELDETULETUS! Kutse küberturvalisuse seaduse (NIS2) muutmise tutvustusseminarile
From: "rsvp - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 16 Jan 2025 16:25:31 +0200

Tere!

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule 
kooskõlastusringile eelnõu, mis on osa Euroopa Liidu plaanist ühtlustada 
küberturvalisusele seatavad nõuded (küberturvalisuse 2. direktiiv ehk NIS2 
direktiiv). Alates 1. jaanuarist 2025 tegeleb selle eelnõu koostamisega 
Justiits- ja Digiministeeriumis olev riikliku küberturvalisuse talitus. 
Eelnõu eesmärk on aidata kaasa küberturvalisuse ühtlaselt kõrge taseme 
saavutamisele kogu Euroopa Liidus, et parandada siseturu toimimist.

Kutsume kõiki partnerid ja huvigruppe küberturvalisuse seaduse ja teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu tutvustusseminarile (kärajatele), kus 
esitame ülevaate kavandatavatest seadusemuudatustest ning pakume võimalust 
arutleda ja jagada oma tagasisidet eelnõule. Seetõttu kutsume juba praegu 
tutvuma (kui seda pole juba tehtud) eelnõude infosüsteemis oleva eelnõu, 
seletuskirja ja viimaste lisadega (link allpool).

Ürituste toimumisajad ja kohad:
Tartu: 22. jaanuar 2025, kell 13–15, V Spa, Riia tn 2.
RTIPi kasutajana Tartus osalemiseks vajuta siia: RTIP 
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-client/secure/app/#/trainings.details/146415/mainReadonly>

RTIPi-välise kasutajana Tartus osalemiseks vajuta siia: RTIP 
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-public/trainings/details/63775.146415> 
PUBLIC

Tallinn: 23. jaanuar 2025, kell 13–15, TalTech Mektory, Raja tn 15.
RTIPi kasutajana Tallinnas osalemiseks vajuta siia: RTIP 
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-client/secure/app/#/trainings.details/146411/mainReadonly>
RTIPi-välise kasutajana Tallinnas osalemiseks vajuta siia: RTIP 
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-public/trainings/details/63775.146411> 
PUBLIC

Osalemiseks palun ennast registreerida hiljemalt 20. jaanuaril. Kohapeal 
toimub salvestus, mida on hiljem võimalik järgi vaadata. Otseülekannet ei 
toimu.

Eelnõu ja seletuskiri on leitav eelnõude infosüsteemis: Küberturvalisuse 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c774c2e2-0c3e-4137-b24b-b49d1249f326#iTp8S0dP> 
seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus (küberturvalisuse 2. direktiivi 
ülevõtmine) – EIS.

Justiits- ja Digiministeerium ootab eelnõule tagasisidet kuni 31. jaanuar 
2025.