Subject: C-844/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 09:25:55 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/16
Kohtuasja number: C-844/24
Vastuse kuupäev: 29.01.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: import; tolliväärtuse kindlaksmääramise meetodid; tolliväärtuse
määramine
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 53; ühenduse
tolliseadustik

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7957

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium