Subject: T-614/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 17:06:54 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/6
Kohtuasja number: T-614/24
Vastuse kuupäev: 27.01.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aktsiisivabastus; alkohol ja alkohoolsed joogid
Õiguslikud vormid: direktiiv 92/83/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7947

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium