Subject: Plaaniline elektrikatkestus Teie tarbimiskohas
From: Elektrilevi OÜ <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Sat, 11 Jan 2025 11:00:56 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Tere!

Anname Teile teada, et seoses elektrivõrgu plaaniliste hooldus- ja/või 
ehitustöödega toimub ajavahemikul 16.01.2025 kell 10:15 - 14:15 
elektrikatkestus:
Kauge tänav 7 - 4 Sonda alevik Lüganuse vald Ida-Viru maakond; Korter.
Võrgulepingu nr 6003398962.
EIC-kood 38ZEE-00459486-Z.

Teeme elektrivõrgu hooldus- ja ehitustöid regulaarselt üle Eesti, et tagada 
jätkuvalt kindel elektriühendus ja võrgu töökindlus. Samuti aitavad hooldus- 
ja ehitustööd kaasa taastuvenergia tootmise laienemisele.

Elektrikatkestuse tegemine on vajalik alajaama hoolduse tõttu.

Töid teeb meie koostööpartner Leonhard Weiss.

Palume elektrikatkestusest vajadusel informeerida ka teisi majaelanikke 
(kirjale on lisatud  teavitusteade) ja soovitame võimalusel eemaldada 
vooluvõrgust kõik tundlikud elektroonikaseadmed.

Heade soovidega

Elektrilevi

www.elektrilevi.ee/katkestused/katkestuste-kaart
maru.elektrilevi.ee
klienditelefon 777 1747