Subject: SA Tartu Jaani Kirik koosolek 24.01.2025
From: <[email-masked]>
To: "'Urmas Klaas'" <[email-masked]>,'Urmas Nõmmik' <[email-masked]>,'Eva-Kaia Vabamäe' <[email-masked]>, "'Ene Voolaid'" <[email-masked]>, "'Anneli Randla'" <[email-masked]>,'Triin Käpp' <[email-masked]>, "'Eimar Prommik'" <[email-masked]>
Cc: "'Erle Toiger'" <[email-masked]>, "Kalle Viks", "RAM Info", <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 14:57:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud SA Tartu Jaani Kirik nõukogu ja juhatuse liikmed, asutajate
esindajad,

Nõukogu esimees Urmas Klaas kutsub kokku nõukogu koosoleku reedel  24.
jaanuaril kell 11.00-12.00 veebikeskkonnas.

Koosolekul osalemise lingi saadan täiendavalt.

Päevakord:

1.	Ülevaade 2024 majanduseelarve täitmisest (Jana Raud). Aruanne
valmib koosoleku päevaks.
2.	2025 majanduseelarve ja kinnitamine (Jana Raud). Eelarve on
lisatud manusena. Ootan ettepanekuid.
3.	Jooksvad küsimused.

Lugupidamisega,

Jana Raud

Juhatuse esimees