Subject: E-26/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 10:52:38 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/565
Kohtuasja number: E-26/24
Vastuse kuupäev: 14.01.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: krediidiasutus; krediidiasutuste ja investeerimisühingute
usaldatavusnõuete täitmise järelevalve; määruse hilinenud ülevõtmine
Õiguslikud vormid: delegeeritud määrus (EL) 2021/1118; direktiiv
2013/36/EL; direktiiv 2014/59/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7938

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium