Subject: Inseneeria karjääripäev 2025 | Rahandusministeerium
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 18 Dec 2024 11:35:03 +0200

Tere, Rahandusministeerium esindaja

Mina olen Triinu Siniroht ja kirjutan Teile Tallinna Tehnikakõrgkoolist, 
2025. aasta Inseneeria karjääripäeva korraldusmeeskonnast.

Inseneeria karjääripäev on Tallinna Tehnikakõrgkooli avatud uste päev, mis 
toob ühe katuse alla kokku gümnaasiumi- ja kutsekoolide õpilased, kes on 
huvitatud inseneeriaõppest ja soovivad rohkem teada saada meie kooli 
erialade ning võimaluste kohta.

Samuti on oodatud tudengid, kes otsivad praktikakohti, ning ettevõtete 
esindajad, kes tutvustavad oma valdkonda, jagavad infot koostöövõimaluste 
kohta ja pakuvad praktikavõimalusi meie tudengitele.

Sellel aastal toimub karjääripäeva mess 3. märtsil kell 10:00-15:00 Tallinna 
Tehnikakõrgkoolis. Erinevaid inseneeriaettevõtteid on oodata messile umbes 
60.

Eelmise aasta üritusega tutvumiseks:

 <https://www.youtube.com/watch?v=kTW2F7V028Y> Inseneeria karjääripäeva 2024 
aftermovie

Lisainfo:

 <http://www.inseneeriakarjaaripaev.ee> Inseneeria karjääripäeva 2025 
kodulehekülg

Kas te oleksite huvitatud messil enda ettevõtte tutvustamisest?

Kui olete messialal osalemisest huvitatud, siis täitke ära palun järgnev 
vorm mitte hiljem kui 24. jaanuaril:  <https://forms.gle/jstEdm3jEZB1yAhr8> 
Ettevõtete registreerimisvorm messile 2025

Kui teie ettevõttes töötab TTK-s õppivaid üliõpilasi, kellel on võimalik 
tulla teie ettevõtet karjääripäeval ise tutvustama, saavad nad võimalusel 
Inseneeria karjääripäeval osalemise arvestada vabaõpingutes. Vajadusel saab 
lisainfot IKP meeskonnalt.

Karjäärimessil osalemine on ettevõtetele tasuta. Inseneeria karjääripäeva on 
võimalik ettevõttel ka rahaliselt toetada - oleme iga panuse üle väga 
tänulikud. Eelnevatel aastatel on ettevõtted panustanud näiteks 500-1500 
euroga. Sel aastal lõi korraldusmeeskond ettevõtetele koostööpaketid, kus on 
fikseeritud summad ning on välja toodud erinevad hüved seoses meie 
üritusega.

Kui Teil on soov meie üritust toetada, siis palun andke sellest teada meile 
eelneva vormi teel ning edastame Teile kogu informatsiooni seoses 
koostööpakettidega.

Juhul kui teie ettevõte pole messil osalemisest huvitatud, siis sooviks ka 
selle kohta esimesel võimalusel tagasisidet.

Tagasisidet ootama jäädes

Triinu Siniroht

Tel: +372 54004504

Tallinna Tehnikakõrgkool
Inseneeria karjääripäev 2025 meeskond
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zM39ico_kaUlanGisL7HlUUmI0GdJRKF4nUSLf2KqmkBoxi2r0ur2ASL88v7QmOkF3qNWJu5k>
www.inseneeriakarjaaripaev.ee <http://www.inseneeriakarjaaripaev.ee>