Subject: C-747/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:07:30 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/539
Kohtuasja number: C-747/24
Vastuse kuupäev: 20.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased lepingutingimused; ebaõiglased tingimused
tarbijalepingutes; hüpoteeklaenuleping; lepingutingimuse tühisus; nõuete
aegumistähtaeg; tagasimakse
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7912

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium