Subject: T-589/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 11:55:30 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/538
Kohtuasja number: T-589/24
Vastuse kuupäev: 20.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: imporditollimaks; imporditollimaksust vabastamine;
tollideklaratsiooni parandamine; välistöötlemise tolliprotseduur
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 2015/2447; ühenduse tolliseadustik

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7911

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium