Subject: e-arve faili generaator, rakendus nende loomiseks ja tagasi inimloetavaks muutmiseks
From: "Sulev Leoste \(Contactus\)" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "RAM Info"
Date: Wed, 4 Dec 2024 17:56:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun infot, kus saab e-arve faili igaüks ise tasuta genereerida ja
vajadusel tagasi inimesele loetavaks muuta? Kas on olemas kõigile
kättesaadavalt ja tasuta kasutamiseks vastav tarkvararakendus? Hetkel
minule teadaolevalt on see võimalus vaid avaliku sektori ettevõtetele
e-arvete tegemiseks e-arveldajas. Puudub aga võimalus e-arve faili tasuta
genereerida teistele soovijatele, mis on takistanud neile e-arve
väljastamist (kliendile on jäänud valik teenusest loobuda või
aktsepteerida pdf arve).

Selline rakendus (XML generaator) ei tohiks eriti keeruline olla, selle
loomine ja reeglid ei ole salajased ja hetkel, kus plaanitakse e-arved
kohustuslikuks muuta peaks selline rakendus olema riigi poolt kõigile
ettevõtetele tasuta tagatud.

Leian, et igaühele peab jääma vabadus e-arveid saata ja vastu võtta
(aktsepteerida, või valearveid mitte vastu võtta) ilma vahendajat
kasutamata iseseisvalt.

Heade soovidega
Sulev Leoste, 5073317