Subject: E-24/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 11:37:41 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/531
Kohtuasja number: E-24/24
Vastuse kuupäev: 19.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kindlustus- ja edasikindlustustegevus; kriteeriumid; olulise
osaluse omamine äriühingus; osaluse omandamine; pädeva asutuse õigus
piirata kavandatud omandamise heakskiitmist
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/138/EÜ; direktiiv 2013/36/EL; direktiiv
(EL) 2019/878

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7904

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium