Subject: 7-1/30-35 Teade planeeringuala muutmise kohta, Tuuleala 2
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 3 Dec 2024 10:53:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Väike-Maarja Vallavolikogu otsustas 28.11.2024 otsusega nr 96 muuta 
algatatud detailplaneeringu maa-ala.

Käesoleva aasta septembrikuus algatas vallavolikogu detailplaneeringu ja 
keskkonnamõju strateegilise hindamise koostamise elektrituulikutest koosneva 
tuulepargi rajamise eesmärgil valla üldplaneeringuga tuuleenergia tootmiseks 
põhimõtteliselt sobivale alale nr 2 (05.09.2024 otsus nr 89). 
Detailplaneeringu algatamise otsusega määrati ka planeeringuala asukoht, 
sealhulgas planeeringuala piir ja suurus. Detailplaneering algatati Enery 
Estonia OÜ avalduse alusel. Detailplaneeringu algatamisele järgnevalt asus 
Enery Estonia OÜ detailplaneeringualal uuringuid läbi viima.

01.11.2024 esitas samale alale detailplaneeringu algatamiseks taotluse teine 
arendaja, Sablokesto OÜ. Sama planeeringuala piires esitatud taotluse 
menetlemise tõttu oleks juba algatatud detailplaneeringu menetlus 
põhjendamatult seiskunud.

Enery Estonia OÜ avaldas soovi planeeringuala muutmiseks, et volikogu otsuse 
nr 89 alusel jätkata detailplaneeringu menetlusega alal, kus Sablokesto OÜ 
arendushuvi teada ei ole. Ülejäänud maa-ala osas tuulealast 2 on kavas 
alustada koostöös Sablokesto OÜ-ga uue detailplaneeringu menetlusega.

Planeerimisseaduse § 130 lõikes 3 on sätestatud, et planeeringuala muutmine 
on lubatud planeerimisalase tegevuse korraldaja ja huvitatud isiku 
kokkuleppel.

Planeeringuala muutmise järgselt jätkub detailplaneeringu koostamine Raigu, 
Pikevere, Vorsti, Varangu, Padaküla ja Liigvalla külade maa-alale jääval 
osal alast nr 2. Planeeringuala ligikaudseks pindalaks jääb 675 ha.

Kirjale on lisatud Väike-Maarja Vallavolikogu otsus.

Teade on saadetud Teile, kuna olete kaasatud tuuleala nr 2 detailplaneeringu 
menetlusse, sest Teie kinnistu piirneb detailplaneeringu alaga või Teie 
kinnistu asub kuni 1 km kaugusel planeeringuala piirist või Teie kinnistu 
asub maa-alal, mille osas jätkub algatatud detailplaneeringu koostamine.

Palun andke teada, kui Teie e-posti aadress muutub või kui soovite teavitusi 
teisele e-posti aadressile.

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
maakorraldusspetsialist
329 5755

  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEzjFuKyEQgOHTQGc0MAywBYX1Xgq3ucGwM2NvFOxovfL5oyhF-l-_vvP8uj12ftdPPlQuh87L_46FGhUvHVqD4bXHiphigVj9rROJ5DJIRmnKiJC1KNkqaItIE7_1BCnHBAiNEGsYRjbWhayNJgjmMsxreJ0m8_7BQdVPfT75qqdNusN_KTDiqHHVuqBREUii4DLwrzaUig7f_N63uz1cBtvuP5ejn_8C_-rpOwAA__8VeUDp>