Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 93063202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 3 Dec 2024 09:36:56 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 93063202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8412596&turva=285cd8b7470b9de43dbb706c18b743c2> 
&teade=8412596&turva=285cd8b7470b9de43dbb706c18b743c2

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 93063202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8412596&turva=285cd8b7470b9de43dbb706c18b743c2> 
&teade=8412596&turva=285cd8b7470b9de43dbb706c18b743c2

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8412596&turva=285cd8b7470b9de43dbb706c18b743c2> 
&teade=8412596&turva=285cd8b7470b9de43dbb706c18b743c2

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court