Subject: Võrgulepingu pakkumine
From: "Elektrilevi" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 29 Nov 2024 12:51:00 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Hea klient!

Saatsime Teile kinnitamiseks tarbimiskoha Kauge tänav 7 - 4 Sonda alevik 
Lüganuse vald Ida-Viru maakond võrgulepingu meie iseteenindusse 
https://www.elektrilevi.ee/eteenindus/vorgulepingud
Palume leping kinnitada 7 päeva jooksul.

Meie iseteeninduses www.elektrilevi.ee saate:
　 • sõlmida ja lõpetada võrgulepingut
　 • valida sobivaimat hinnapaketti
　 • vaadata tarbimisandmeid
　 • tellida erinevaid teenuseid

Meeldivat koostööd soovides

Elektrilevi

Eraklientide teenindus: +372 777 1545 | [email-masked]
Äriklientide teenindus: +372 777 1747 | [email-masked]
www.elektrilevi.ee

Kodukliendil on õigus taganeda võrgulepingust 14 päeva jooksul alates 
lepingu sõlmimisest. Taganemisel katkestatakse võrguühendus esimesel 
võimalusel. Taganemisavalduse esitamisest lõpeb ka elektrimüüjaga sõlmitud 
leping. Võrgulepingust taganemisel tuleb tasuda kasutatud võrguteenuse ja 
elektrienergia eest.  Täpsem info võrgulepingu taganemise kohta asub meie 
kodulehelt www.elektrilevi.ee. Taganemisavaldust on võimalik esitada vaid 
e-posti aadressil [email-masked].