Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 93069202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 27 Nov 2024 18:20:35 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 93069202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8406930&turva=82ee1ffc0b681ace47ab51e2b3483f6a> 
&teade=8406930&turva=82ee1ffc0b681ace47ab51e2b3483f6a

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 93069202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8406930&turva=82ee1ffc0b681ace47ab51e2b3483f6a> 
&teade=8406930&turva=82ee1ffc0b681ace47ab51e2b3483f6a

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8406930&turva=82ee1ffc0b681ace47ab51e2b3483f6a> 
&teade=8406930&turva=82ee1ffc0b681ace47ab51e2b3483f6a

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court