Subject: Ed: SKA palgajuhendi kooskõlastamine
From: "Maarit Liidemaa" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 22 Nov 2024 09:49:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

1.novembril saatsime teile tulenevalt avaliku teenistuse seaduse § 63
lõikest 4 kooskõlastamiseks Sotsiaalkindlustusameti palgajuhendi
(31.10.2024 nr 3-5/32551-1). Kas olete jõudnud sellega tutvuda ja mis
ajaks võiksime oodata vastust?

Parimate soovidega

Maarit Liidemaa
personalipartner

personaliosakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

51929047

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.