Subject: C-653/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 12:14:23 +0200

Adressaadid: [email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/514
Kohtuasja number: C-653/24
Vastuse kuupäev: 06.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: direktiivi kohaldamisala; elektrienergia tootmine;
kontsessiooni automaatne pikendamine; taastuvatest energiaallikatest
toodetud hüdroenergia; teenuste osutamine siseturul
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/123/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7887

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium