Subject: E-20/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 14:08:54 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/511
Kohtuasja number: E-20/24
Vastuse kuupäev: 04.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: börsivälised tuletisinstrumendid; määruse hilinenud ülevõtmine;
tehnilised standardid
Õiguslikud vormid: EMP leping; määrus (EL) 2022/750

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7884

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium