Subject: E-19/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 12:39:17 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/510
Kohtuasja number: E-19/24
Vastuse kuupäev: 04.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kauplemisteabehoidla registreering; määruse hilinenud
ülevõtmine
Õiguslikud vormid: EMP leping; EMP lepingu artikkel 7; määrus (EL) nr
1248/2012; rakendusmäärus (EL) 2022/1859

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7883

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium