Subject: T-534/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 13:49:45 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/506
Kohtuasja number: T-534/24
Vastuse kuupäev: 02.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aktsiis; aktsiisi tasumise kohustuse tekkimise tingimused;
dokumentide võltsimine; energiatooted
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/118/EÜ; direktiiv (EL) 2020/262

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7879

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium