Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 87830202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 12 Nov 2024 17:34:47 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 87830202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8385522&turva=4ff31f8dce34ff538d1124e25aba87f9> 
&teade=8385522&turva=4ff31f8dce34ff538d1124e25aba87f9

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 87830202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8385522&turva=4ff31f8dce34ff538d1124e25aba87f9> 
&teade=8385522&turva=4ff31f8dce34ff538d1124e25aba87f9

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8385522&turva=4ff31f8dce34ff538d1124e25aba87f9> 
&teade=8385522&turva=4ff31f8dce34ff538d1124e25aba87f9

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court