Subject: C-659/24
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 15:48:34 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/492
Kohtuasja number: C-659/24
Vastuse kuupäev: 26.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dumpinguvastane tollimaks; dumpinguvastasest tollimaksust
vabastamise tingimused; Hiinast pärit kauba import
Õiguslikud vormid: määrus (EMÜ) nr 2474/93; määrus (EMÜ) nr 88/97; määrus
(EÜ) nr 71/97; ühenduse tolliseadustik

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7865

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium