Subject: Automaksu prognoos Statistikaametile
From: "Lauri Veski" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 12 Nov 2024 13:41:52 +0200

Tere!

Kas Rahandusministeeriumil on olemas prognoos automaksu laekumiste kohta
2025. aastaks? Seda oleks tarvis kasutada tarbijahinnaindeksi 2025. aasta
kaalude koostamisel. Oleks väga hea, kui saaksite seda meiega jagada.

Heade soovidega

Lauri Veski
Tiimijuht
Tarbijahindade statistika tiim
Majandus- ja keskkonnastatistika osakond
Statistikaamet
https://www.stat.ee

tel: +372 625 9361

  <https://www.stat.ee/img/ES_Signature.et.png>

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet>
<https://www.instagram.com/eesti_statistika>
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/>
<https://twitter.com/eestistatistika>
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Tegutseme roheliselt! Ära prindi seda e-kirja, kui see vajalik pole.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.