Subject: C-602/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 11:46:25 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/481
Kohtuasja number: C-602/24
Vastuse kuupäev: 20.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eksport kolmandasse riiki; käibemaks; maksuvabastuse
kohaldamine; ühendusesisene kaubatarne
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7854

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium