Subject: C-611/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 16:33:36 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/474
Kohtuasja number: C-611/24
Vastuse kuupäev: 13.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ametist vabastamine; avaliku ameti kandja; keskpankade
autonoomia ja sõltumatuse põhimõte
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 131; protokoll Euroopa Keskpankade
süsteemi ja Euroopa Keskpanga põhikirja kohta

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7847

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium