Subject: C-617/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 11:22:38 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/469
Kohtuasja number: C-617/24
Vastuse kuupäev: 11.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Hiinast pärit kauba import; loa andmise protseduur; määruse
kehtivus; seestöötlemise luba; ühenduse tolliseadustik
Õiguslikud vormid: määrus (EL) 2015/2446; määrus (EL) nr 952/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7842

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium