Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-1063 - "Meresõiduohutuse seaduse täiendamise seaduse eelnõu (526 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 23 Oct 2024 23:22:14 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-1063 - Meresõiduohutuse seaduse täiendamise 
seaduse eelnõu (526 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 23.10.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 31.10.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b225af60-ffe1-45c5-98c5-a4cea7b70177
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b225af60-ffe1-45c5-98c5-a4cea7b70177?activity=3

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main