Subject: Dokumendi edastamine (Vastuskiri_Rahapesu_ja_terrorismi_rahastamise_tõkestamise_seaduse_ning_avaliku_teabe_seaduse_muutm
From: "Triin Teppor \(eLinki teel\)" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 09:50:35 +0300

Tere!

Edastame allkirjastatud dokumendi 
(.1-5_078-1_Vastuskiri_Rahapesu_ja_terrorismi_rahastamise_tõkestamise_seaduse_ning_avaliku_teabe_seaduse_muutmise_seadusele_24.10.202).

Lugupidamisega

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus
Lõõtsa 8 a, Tallinn 11415
E-post: [email-masked]
Tel: (+372) 671 3898
www.rmit.ee

________________________________
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.