Subject: C-603/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:37:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/459
Kohtuasja number: C-603/24
Vastuse kuupäev: 01.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaks; maksustatavatelt tehingutelt tasumisele kuuluva
käibemaksu korrigeerimine; tasu eest teenuse osutamine; toote müügihind
Õiguslikud vormid: nõukogu kuues direktiiv  77/388/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7832

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium