Subject: Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsuse arvamuse avaldamiseks esitamine
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 18 Oct 2024 14:29:09 +0300

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse muutmise 
seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsuse arvamuse avaldamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 18.10.2024

Registreerimise number: 1-5/8870

Juurdepääsupiirang: Avalik

Registrite ja Infosüsteemide Keskus ei soovi antud eenõu osas arvamust 
avaldada, kuid palume kaasata edasistesse aruteludesse kasusaajate haldamise 
ning tehniliste lahenduste väljatöötamise osas.

Lugupidamisega

  <http://www2.rik.ee/delta/RIK_logo.png>  <http://www.rik.ee> www.rik.ee
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.